بهترین شکلات خرمایی صادراتی ایران

برای خرید بهترین شکلات خرمایی صادراتی ایران می توانید به این سایت مراجعه نمایید. این محصول خرمایی، دارای تمامی خواص شگفت انگیز خرما می باشد.

محصول خرمایی شکلات خرما

شکلات خرمایی محصولی خوش طعم با انواع طعم های خوشمزه و بی نظیر می باشد. این محصول با توجه به ظاهر وسوسه انگیز و بسته بندی شکیل، می تواند جهت پذیرایی در مهمانی ها، جلسات اداری و مراسمات مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

شکلات خرمایی صادراتی

انواع طعم های شکلات خرمایی

این محصول به تمامی سلایق طرفداران خود احترام گذاشته و در چند طعم خاص و خوشمزه، تهیه و تولید شده است. طعم های شکلات خرما را در زیر برای شما آورده ایم:

  • شکلات خرمایی با طعم موز
  • شکلات خرمایی با طعم توت فرنگی
  • شکلات خرمایی با طعم نسکافه
  • شکلات خرمایی با طعم کاکائو
  • شکلات خرمایی با طعم شیر

شکلات خرمایی طعم دار

صادرات بهترین شکلات خرمایی

جهت انجام یک تجارت پر سود باید به نکات بسیاری توجه نمود. انتخاب یک محصول با کیفیتی بالا و دارا بودن استاندارد های جهانی و البته طعم منحصر به فرد نسبت به نمونه های خارجی، می تواند امتیازات مناسبی جهت انتخاب محصول برای صادرات باشد. شکلات خرمایی تمامی این فاکتورها را دارا است. محصول خرمایی شکلات خرما، حاوی خواص فوق العاده خرما می باشد. بنابراین کاملا مورد توجه مردم سراسر دنیا قرار گرفته است.

خرما-شکلاتی-با-مغز-بادام-1

خرید بهترین شکلات خرمایی صادراتی در ایران

شکلات خرمایی علاوه بر خرما، حاوی مغز بادام و روکش شکلاتی نیز می باشد. بسته بندی محصول بسیار جذاب و شکیل بوده و هم به صورت بسته بندی با اوزان 250 گرمی و 450 گرمی، هم به صورت فله ای در کارتن های 8 کیلویی عرضه می شود.
این محصول را می توانید در فروشگاه های عرضه مواد غذایی، قنادی ها و  سوپر مارکت ها نیز بیابید و خریداری نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصول با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. و محصول شکلات خرما را مستقیما از درب کارخانه و بدون واسطه دریافت نمایید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا