حبه قند خرمایی تمریران

حبه قند خرمایی تمریران محصول بسیار با کیفیت، تولید شده از بهترین رطب زرد با افزودن مقدار کمی آرد برنج فرآوری می شود. این محصول فاقد هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده می باشد. حبه قند خرما به دلیل طبیعی بودن بسیار مناسب کودکان، ورزشکاران، دیابتی ها، رژیمی ها و همه کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند، می باشد. حبه قند خرمایی تمریران دارای پنچ طعم ساده، دارچینی، آلو، زنجبیل و هل می باشد.

خرما محصولی می باشد که خواص بسیار دارد، امروزه محصولات فرآوری شده از خرما نظیر شیره خرما، شکلات خرمایی، حبه قند خرما بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

این محصول در کنار انواع دمنوش های گیاهی، چای، قهوه، شیر می توان طعم جدیدی را برای مصرف کننده به ارمغان آورد.

شرکت تمریران اولین تولید کننده حبه قند خرما در ایران می باشد که محصول بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. این محصول دارای سیب سلامت و گواهی های بهداشتی بوده و بسیار خوش طعم می باشد. حبه قند خرمایی به صورت فله کارتن های 10 کیلویی و بسته بندی ظرفی 300 گرمی عرضه می گردد که مشتریان می توانند بنا بر سلیقه خود هر کدام از دو نوع محصول را سفارش دهند.

فروشگاه های محصولات ارگانیک، مراکز پخش، عطاری ها و … از مشتریان عمده محصول حبه قند خرمایی می باشند.

خواص حبه قند خرمایی تمریران

  • ضد دیابت
  • کاهش چربی
  • کنترل قند خون
  • تقویت کننده قلب و بدن
  • تب بر
  • درمان سوء هاضمه

ارسال از درب کارخانه به تمامی نقاط کشور انجام می شود. مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با کارشناس فروش این گروه تولیدی ارتباط بگیرند.

 

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا