حبه قند خرما طعم دار و ساده فله

حبه قند خرما طعم دار و ساده محصول جدید تشکیل شده از خرما می باشد. این محصول در کنار نوشیدنی هایی نظیر چای، قهوه، دمنوش، شیر و .. طعم بسیار متفاوت و جالبی را به مصرف کننده می دهد. حبه قند خرما به دو صورت فله و بسته بندی های 300 گرمی به مشتریان عزیز عرضه می گردد.

خرما از محصولات غذایی بسیار ارزشمند می باشد، امروزه با استفاده از دستگاه های صنعتی و تجیزات مدرن می توان این محصول غذایی را به شیوه های مختلف فرآوری کرده و به بازار عرضه نمود. از فرآورده های خرما می توان شیره خرما، شکلات خرما، حبه قند خرمایی و … را نام برد.

حبه قند خرمایی با ظاهری شبیه قند تولید شده و با توجه به این که در تولید حبه قند خرما از هیچیگونه شیرین کننده ای استفاده نمی شود این محصول کاملا ارگانیگ بوده و مناسب ورزشکارن، دیابتی ها  و … می باشد.

حبه قند خرما دارای خواص بسیاری می باشد. که هر طعم آن دارای خواصی می باشد.

انواع حبه قند خرما طعم دار

  • ساده
  • دارچین
  • زنجبیل
  • آلو
  • هل

فروشگاه ها، عطاری ها و مراکز پخش می توانند این محصول را به صورت فله و بسته بندی به مشتریان خود عرضه کنند. حبه قند خرما تولید شده دارای گواهی سیب سلامت بوده و تاریخ انقضا آن از زمان تولید یک ساله می باشد.

عرضه این محصول از درب کارخانه به تمامی نقاط کشور انجام می گردد.

مشتریانی که قصد خرید کلی و جزیی حبه قند خرمایی را دارند می توانند جهت سفارش و اطلاع از قیمت ها با کارشناس این گروه تولیدی ارتباط بگیرند.

 

راه هاي ارتباطي:
مدير فروش: عنابي
شماره تماس : 09128730591
پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا