خرمای شکلاتی مغزدار 250 گرمی

خرمای شکلاتی مغزدار 250 گرمی در این سایت به فروش می رسد. شکلات خرمایی یک محصول خوش طعم با بسته بندی های زیبا است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تولید خرمای شکلاتی مغزدار

خرما یکی از محصولات کشاورزی ایران می باشد که نقش عمده ای در بین صادرات غیرنفتی کشور دارا می باشد. محصولات خرمایی تولید شده از این میوه از جمله محصولات پر فروش می باشد که از جمله این محصولات خرمای شکلاتی نام دارد. اهمیت توجه بسیار به حوزه تولید محصولات خرمایی در استان بوشهر موجب شده با بکار گیری نیروی متخصص و استفاده از ماشین آلات پیشرفته به صورت تخصصی در زمینه تولید خرمای شکلاتی گام بزرگی برداشته شود.

شکلات خرمایی

انواع طعم های خرمای شکلاتی

  • خرمای شکلاتی مغزدار 250 گرمی با طعم کاکائو

ترکیبات شامل خرما، مغز بادام، روغن جانشین کره کاکائو، پودر کاکائو، شیر خشک بدون چربی، لسیتین و وانیلین می باشد.

خرمای شکلاتی مغزدار

  • خرمای شکلاتی مغزدار 250 گرمی با طعم موز

ترکیبات شامل خرما، مغز بادام، روغن جانشین کره کاکائو، شیر خشک بدون چربی، لسیتین، وانیلین، پودر آب پنیر،طعم دهنده مجاز خوراکی، رنگ مجاز خوراکی می باشد.

خرما شکلاتی مغزدار

  • خرمای شکلاتی مغزدار 250 گرمی با طعم شیر

ترکیبات شامل خرما، مغز بادام، روغن جانشین کره کاکائو، شیر خشک بدون چربی، شیر خشک کامل، لسیتین، وانیلین می باشد.

  • خرمای شکلاتی مغزدار 250 گرمی با طعم نسکافه

ترکیبات شامل خرما، مغز بادام، روغن جانشین کره کاکائو، شیر خشک بدون چربی، شیر خشک کامل، لسیتین، وانیلین، طعم دهنده مجاز خوراکی، رنگ مجاز خوراکی می باشد.

شکلات خرما

  • خرمای شکلاتی مغزدار 250 گرمی با طعم توت فرنگی

ترکیبات شامل خرما، مغز بادام، روغن جانشین کره کاکائو، شیر خشک بدون چربی، شیر خشک کامل، لسیتین، وانیلین، طعم دهنده مجاز خوراکی، رنگ مجاز خوراکی می باشد.

IMG_8357

فروش خرمای شکلاتی مغزدار

خرید و فروش محصول خرمایی شکلات خرما در کشور به وسیله فروشگاه های آنلاین و همچنین فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور در حال انجام می باشد.
اگر تمایل به سفارش این محصول لذیذ را دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در خبر با کارشناسان زبده این مجموعه در تماس باشید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا