خرما شکلاتی مغزدار صادراتی

عرضه خرما شکلاتی مغزدار صادراتی در این سایت آغاز شده است. این محصول به سبب طعم های شگفت انگیز و بسته بندی های با کیفیت می تواند محصولی مناسب جهت صادرات باشد.

خواص بی نظیر خرما شکلاتی مغزدار

با بررسی خواص خرما و کاکائو می توانیم متوجه فوائد بسیار زیاد خرما شکلاتی شویم. مغز بادام حاوی خواص معدنی مورد نیاز بدن می باشد. ترکیب خرما و کاکائو و مغز بادام یک محصول جدید و استثنایی را به وجود می آورد. این محصول سرشار از ویتامین است و برای تمامی گروه ها مانند کودکان و زنان باردار می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

شکلات خرما

عوامل موثر در صادرات خرما شکلاتی مغزدار

صادرات این محصول به سایر کشور های جهان به خصوص کشورهای همسایه ایران، یک تجارت پر سود است. به دلیل دارا بودن بهترین طعم ها در خرمای شکلاتی و وجود مغز بادام در دل این محصول آن را نسبت به نمونه های خارجی متمایز نموده است. داشتن بالاترین استانداردهای جهانی و گواهینامه بهداشت و سیب سلامت مهم ترین نکته در مورد این محصول است.

خرما شکلاتی

طعم های بی نظیر خرما شکلاتی مغزدار

پر فروش ترین طعم های خرمای شکلاتی در زیر آورده شده اند. این طعم در آینده بیشتر و متنوع تر خواهد شد.

  • خرمای شکلاتی با طعم موز
  • خرمای شکلاتی با طعم نسکافه
  • خرمای شکلاتی با طعم شیر
  • خرمای شکلاتی با طعم کاکائو
  • خرمای شکلاتی با طعم توت فرنگی

شکلات خرمایی مغزدار

خرما شکلاتی مغزدار صادراتی

خرما یکی از محصولات کشاورزی ایران است که نقش عمده ای در بین صادرات غیر نفتی ایران را شامل می شود. ایران در سال 96 در مجموع 250 هزار تن خرما به 85 کشور جهان صادر کرد که در آمد ارزی از محل صادرات خرمای ایران بالغ بر 249 میلیون دلار است که علاوه بر خرما بخش عمده این صادرات را محصولات فرآوری خرمایی تشکیل داده اند. نکته مهم در امر صادرات ظاهر و بسته بندی خرمای شکلاتی مغزدار است.

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش خرمای شکلاتی، با شماره های زیر در تماس باشید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا