خرما شکلاتی 250 گرمی تنگسیر

خرما شکلاتی 250 گرمی تنگسیر یکی از فرآورده های خرمایی تولید شده در ایران می باشد که به علت کیفیت بالا در تولید و طعم های بی نظیر خود مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

خرما شکلاتی 250 گرمی و 450 گرمی یکی از تولیدات شرکت تنگسیر می باشد. این محصول بر پایه خرما تشکیل شده و ظاهری شبیه به خرما نیز دارد. خرما شکلاتی می تواند به علت جذابیتی که در بسته بندی ها و تنوع طعم ها دارد به عنوان یک میان وعده در مهمانی ها و مجالس و جلسات اداری مورد استفاده قرار بگیرد و مطمعنا از استقبال خوبی برخوردار خواهد شد.

تولید خرما شکلاتی

آنچه که در مورد خرما شکلاتی باید بدانید ترکیبات به کار رفته در آن است. خرمای بدون هسته و مغز بادام بعلاوه روکش شکلاتی و طعم های استثنایی گواهی بر طبیعی بودن و منحصر بفرد بودن این محصول می دهد. مصرف کنندگان خرما شکلاتی 250 گرمی تمامی رده های سنی به ویژه کودکان هستند زیرا بسته بندی جذاب این محصول کاملا جلوه نمایی می کند.

فروش خرما شکلاتی مغزدار

طعم های خرما شکلاتی

شکلات خرمایی تنگسیر از طعم های بی نظیری برخوردار است. این طعم دهنده های طبیعی بر اساس سلایق و گرایش مردم کشور به طعم ها انتخاب شده است.

خرما شکلاتی با طعم دلنشین موز، خرماشکلاتی با طعم خاص توت فرنگی، خرما شکلاتی با طعم ویژه نسکافه، خرما شکلاتی با طعم منحصر بفرد شیر، خرما شکلاتی با طعم خوش کاکائو طعم های خرما شکلاتی 250 گرمی و 450 گرمی است.

فروش خرما شکلاتی 250 گرمی و 450 گرمی تنگسیر

بسته بندی 250 و 450 گرمی شکلات خرما در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، مراکز خرید مواد غذایی، قنادی ها و مکان های مختلفی موجود است.

خریداران اینترنی خرما شکلاتی می توانند از طریق شماره های موجود در سایت محصول را در هر اندازه ای با طعم های مختلف سفارش دهند. لطفا تماس بگیرید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا