خرید انواع حبه قند خرمایی رژیمی

خرید انواع حبه قند خرمایی رژیمی تولید شده از بهترین خرمای پرورش یافته در جنوب کشور در این سایت انجام می گردد. حبه قند خرمایی رژیمی میان وعده ای مناسب در رژیم غذایی می باشد.

تولید حبه قند از خرما

حبه قند خرمایی محصولی تولید شده از خرمای تازه و مقداری آرد برنج می باشد. شیرینی موجود در |آن از شیرینی خرما است، بنابراین هیچگونه شکری در آن استفاده نشده است. با توجه به این ویژگی می تواند به جای قند و شکر در سفره خانوار مورد استفاده قرار بگیرد.

 قند خرمایی رژیمی

حبه قند خرمایی رژیمی

خرما میوه ای دارای خواص شگفت انگیز می باشد. به همین سبب از این میوه محصولات متنوعی فرآوری شده است، مانند سرکه خرما، شکلات خرما، حبه قند خرما، قهوه خرما، ارده خرما، شیره خرما و غیره. تمامی این محصولات دارای خواص خرمای تولید شده از آن هستند. بنابراین اگر خرما میوه ای مطابق میل شما نیست می توانید از محصولات خرمایی استفاده کنید تا از خواص آن محروم نشوید.

خرما بوشهر

نگه داری حبه قند خرما

حبه قند خرمایی یک محصول کاملا ارگانیک می باشد و هیچ گونه مواد نگه دارنده در آن استفاده نشده است. بنابراین برای نگه داری صحیح و ماندگاری بیشتر، باید در یخچال نگه داری شود. چنانچه در صورت باز شدن محصول، آن را در محیطی غیر از یخچال نگه داری کنید، بعد از مدتی مشاهده خواهید کرد که کرم های ریز و سفید رنگی آن را فرا گرفته است; این موضوع اثبات ارگانیک بودن حبه قند خرما می باشد.

حبه قند

طعم های حبه قند خرمایی

حبه قند خرمایی دارای چند طعم مختلف می باشد که شامل موارد زیر است:

  • ساده
  • دارچین
  • هل
  • آلو
  • زنجبیل

حبه قند خرما فله

خرید انواع حبه قند خرمایی رژیمی

افرادی که دارای اضافه وزن هستند و کسانی که مبتلا به بیماری دیابت می باشند، می توانند با خیالی راحت از این محصول استفاده کنند، و از انواع طعم های آن لذت ببرند. جهت سفارش محصول با کارشناسان زبده ما در تماس باشید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا