خرید حبه قند خرما از درب کارخانه

با خرید حبه قند خرما از درب کارخانه از سود ویژه ای بهره مند شوید. این محصول به طور مستقیم و بدون وجود واسطه، در کمترین زمان ممکن، به دست خریداران محترم خواهد رسید.

حبه قند خرما رژیمی

حبه قند خرما یک محصول جایگزین برای قند و شکر می باشد. این محصول حاوی هیچ گونه قند مصنوعی نمی باشد و تمامی طعم شیرین حبه خرما ناشی از خرمای تازه به کار رفته در آن می باشد. بنابراین مصرف آن هیچ خطری برای افراد مبتلا به دیابت، فشار خون و افراد چاق نخواهد داشت.

حبه خرمایی

تولید حبه قند خرما

محصولات خرمایی بسیاری در کارخانجات مختلف در حال تولید و توزیع می باشند. خرما به سبب خواص فراوان و شگفت آوری که دارد،مورد توجه صنعت گران و تولید کنندگان مواد غذایی قرار گرفته است. تمامی محصولات تولید شده از خرما به خصوص حبه قند خرما، دارای همه خواص خرما می باشد و ارزش غذایی بسیاری دارد.
در تهیه این محصول از خرمای زرد نخلستان های جنوب کشور و مقداری آرد برنج استفاده شده و سپس با استفاده از دستگاه به شکل حبه قند در آمده است.

خرید حبه قند خرما

خواص حبه قند خرما

همان طور که اشاره کردیم خواص حبه قند خرما مشابه خواص خرما می باشد که در زیر به چند مورد اشاره می کنیم:

  • بهبود بیماری یبوست
  • بهبود اختلالات روده ای
  • تقویت قلب و کلیه ها
  • ضد افسردگی و کاهش دهنده استرس
  • جلوگیری از پوکی استخوان و بهبود عملکرد استخوان ها
  • خون ساز و دشمن کم خونی

خواص خرماحبه قند خرما

خرید حبه قند خرما از درب کارخانه به صورت اینترنتی

محصول حبه خرمایی به علت ارگانیک بودن و عدم وجو مواد نگه دارنده در آن، با استقبال زیادی از مردم چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور مواجه شده است. به همین سبب حبه خرما به کشور های همسایه مانند عراق و افغانستان صادر می گردد و برای بازرگانان بسیار سود آور می باشد. این محصول را می توانید در فروشگاه ها، مراکزفروش زنجیره ای و سوپر مارکت ها نیز بیابید. عرضه حبه قند خرمایی به صورت فله ای و بسته بندی شده صورت می گیرد.
شما می توانید جهت سفارش و خرید حبه قند خرما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا