خرید حبه قند خرما رژیمی فله

خرید حبه قند خرما رژیمی فله از طریق این سایت انجام می شود. این محصول شگفت انگیز از خرمای خمیر شده و آرد برنج تهیه شده است.

حبه قند خرما رژیمی

امروزه چاقی و اضافه وزن مشکلی شایع در بین مردم می باشد. افرادی که از اضافه وزن رنج می برند از مصرف شیرینی و قند و شکر منع شده اند. لذا نیاز است که یک محصول دیگر را جایگزین نمایند. حبه قند خرما با طعمی شیرین و خوشمزه، حاوی قند بی ضرری است که ناشی از قند طبیعی خرما می باشد. بیماران مبتلا به دیابت و فشار خون می توانند حبه قند خرما را بدون هیچگونه نگرانی مصرف کنند و از طعم های بی نظیر آن لذت ببرند.

images2قند خرما رژیمی

انواع طعم های حبه قند خرما

محصول خرمایی حبه قند خرما دارای چندین طعم مختلف و استثنایی می باشد. وجود ذائقه های مختلف تنوع بیشتری را در مواد غذایی می طلبد. این فرآورده خرمایی به سلایق متنوع افراد احترام گذاشته و در 6 طعم مختلف تولید و به بازار عرضه شده است. در ادامه به این طعم ها اشاره می کنیم:

  • نعنایی
  • هل
  • دارچین
  • زنجبیل
  • آلو
  • ساده

حبه قند خرما بوشهر

خرید حبه قند خرما رژیمی به صورت فله

خریدن فله ای محصول حبه خرما بسیار پر سود می باشد. خریداران با خرید فله ای محصول علاوه بر اینکه قیمتی پایین تر نسبت به بسته بندی شده دارد، می توانند آن را با بسته بندی های دلخواه و وزن های مختلف به بازار خرید و فروش عرضه کنند. بنابراین موجب ایجاد یک کسب و کار کوچک می شود.

خرمای-حبه-ای-با-طعم-دارچین-تمریران

سفارش محصول حبه خرما

حبه قند خرما به سبب طبیعی بودن و نداشتن هیچ گونه ماده افزودنی، چه در ایران و چه در کشورهای همسایه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. عدم نگه داری محصول باز شده در محیط خنک موجب کرم گذاشتن آن می شود. این شاهدی بر ارگانیک بودن حبه خرما می باشد.

شما می توانید جهت خرید و سفارش محصول حبه قند خرما رژیمی از طریق شماره های تماس زیر با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا