خرید خرما شکلاتی مغزدار موزی

خرید خرما شکلاتی مغزدار موزی به عنوان یکی از محصولات خوش طعم و پر فروش شرکت تولیدی تنگسیر، در کشور با استقبال بسیاری روبرو شده است.

خرما شکلاتی مغزدار

خرما شکلاتی مغزدار در طعم ها و بسته بندی های متنوعی تولید می شود. این محصول خرمایی، می تواند جایگزین مناسب شکلات های تولید شده با مواد و رنگ های شیمیایی باشد. این محصول از خرمای تازه تولید شده در جنوب کشور و روکش های خوش طعم تهیه می شود. همچنین مغز بادام به عنوان هسته این محصول در دل آن جای گرفته است.

خرمای شکلاتی مغزدار

طعم های خرما شکلاتی

این محصول به دلیل دارا بودن طعم هایی ذائقه پسند، مورد توجه طیف وسیعی از افراد جامعه قرار گرفته است. ظاهر وسوسه کننده خرما شکلاتی برای کودکان و خواص بی نظیر آن در بهبود بیماری های دوران میانسالی باعث می شود که گرایش اکثر افراد به این محصول خرمایی بسیار شود.
انواع طعم های خرما شکلاتی مغزدار در زیر نام برده شده است.

  • خرما شکلاتی مغزدار موزی
  • خرما شکلاتی مغزدار توت فرنگی
  • خرما شکلاتی مغزدار شیری
  • خرما شکلاتی مغزدار نسکافه

شکلات خرمایی مغزدار

خرما شکلاتی مغزدار موزی

طعم بی نظیر موز را می توانید در بیشتر مواد غذایی فرآوری شده در کشور احساس کنید. طعم دهندگی به خرما شکلاتی با روکش موزی رنگ، جذابیت این محصول را بسیار زیاد می کند. بسته بندی خرما شکلاتی موزی نیز به رنگ موز است، تا تمایز واضحی بین طعم های مختلف محصول ایجاد شود.

خرید خرما شکلاتی

خرید خرما شکلاتی مغزدار

امروزه تهیه محصولات خرمایی مانند خرما شکلاتی در سطح کشور به راحتی صورت می گیرد. خرید خرما شکلاتی از طریق مکان های زیر انجام می شود:

  • فروشگاه ها و وبسایت های مجازی
  • مراکز فروش مواد غذایی
  • فروشگاه های زنجیره بزرگ در سراسر کشور

خریداران محترم این محصول خرمایی بی نظیر می توانند جهت تهیه خرما شکلاتی مغزدار از طریق شماره های زیر با کارشناسان این مجموعه در تماس باشند.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا