خرید شکلات خرمایی مغزدار

خرید شکلات خرمایی مغزدار به صورت عمده و جزیی از طریق این گروه بازرگانی امکان پذیر می باشد. شکلات خرمایی محصول جدید و پر طرفدار تشکیل شده از خرما می باشد که با گردو مغزدار شده است و روکش شکلاتی دارد.  این محصول به دلیلی اینکه از خرما تشکیل شده است خواص بسیاری داشته و بسیار مناسب کودکان، ورزشکاران و همه کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند می باشد.

استفاده از محصولات طبیعی و سالم نقش به سزایی در بالابردن سطح سلامت افراد جامعه دارد. شکلات خرمایی مغزدار تولید شده از بهترین خرمای دشستشان های جنوب می تواند جایگزین مناسبی برای شکلات های غیر طبیعی و فرآوری شده با روغن های ناسالم باشد.

خرید شکلات خرمایی مغزدار برای تمامی فروشگاه ها، مراکز پخش و … می تواند شما را مشتری ثابت این محصول نماید. این محصول می تواند در میهمانی های خانوادگی،جلسات مذهبی، اداری و سازمانی در کنار انواع چای و دمنوش مورد استفاده قرار گیرد.

انواع شکلات خرمایی مغزدار

  • شکلات خرمایی مغزدار با روکش شکلات کاکائو
  • شکلات خرمایی مغزدار با روکش شکلات موزی
  • شکلات خرمایی مغزدار با روکش شکلات توت فرنگی

این محصول به صورت فله و بسته بندی های 250 گرمی عرضه می گردد.

شکلات خرمایی مغزدار قابل صادرات به کشور های مختلف بوده و تمامی مجوز های بهداشتی را دارا می باشد.

فروشگاه ها معمولا به دنبال محصولات جدید هستند تا تمامی سلیقه های مشتریان خود را پوشش دهند. این محصول به دلیل ارگانیک بودن حجم زیادی از فروش را به دنبال خواهد داشت. ارسال محصول از طریق باربری به تمامی نقاط کشور می باشد. مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر و سفارش شکلات خرمایی مغزدار با کارشناس این گروه تولیدی ارتباط بگیرند.

راه هاي ارتباطي:
مدير فروش: عنابي
شماره تماس : 09128730591
پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا