خرید عمده حبه قند خرما ارگانیک

جهت خرید حبه قند خرما ارگانیک به صورت عمده به این سایت مراجعه کنید. محصول خرمایی حبه قند خرما می تواند جایگزین مناسب قند و شکر باشد.

محصولات خرمایی

خرما میوه ای دارای خواص فوق العاده و بی نظیر می باشد. به علت وجود انواع مواد معدنی و انواع ویتامین ها، نمی توان به سادگی از کنار این محصول عبور کرد. بنابراین تولید کنندگان و مهندسان مواد غذایی اقدام به ساخت انواع محصولات خرمایی ارگانیک نموده اند که می تواند تمامی خواص خرما را در خود جای دهد. این محصولات شامل انواع گوناگونی هستند که یکی از بارزترین محصولات خرمایی ارائه شده، حبه قند خرما ارگانیک می باشد.

خرما ارگانیک

محصول حبه قند خرما ارگانیک

در تهیه این محصول، خرمای تازه ایرانی به همراه مقداری آرد برنج به منظور شکل دهی به آن به صورت حبه، به کار رفته است. بنابراین هیچگونه ماده افزودنی و نگه دارنده ای را نمی توان در محتوای آن یافت. به علت عدم وجود نگه دارنده، محصول را حتما باید در جای خنک نگه داری کرد؛ زیرا ممکن است در غیر این صورت به شرط باز بودن درب ظرف، به مرور زمان شاهد وجود کرم های سفید رنگ روی محصول باشید.

حبه قند خرما ارگانیک

خواص حبه قند خرمایی

از جمله مهم ترین خواص این محصول می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تقویت استخوان ها
  • تقویت قلب و کلیه ها
  • بهبود یبوست
  • افزایش انرژی بدن
  • خون ساز
  • منبع کلسیم
  • بهبود عملکرد روده ها

حبه قند خرما

خرید حبه قند خرما به صورت عمده

حبه قند خرما به صورت فله کارتن های 10 کیلویی و به صورت بسته بندی 300 گرمی عرضه می شود که مشتریان عزیز می توانند با توجه به سلیقه خود هر کدام از این دو را انتخاب و خریداری نمایند. این محصول دارای گواهی بهداشت و سیب سلامت بوده و در کشور های همسایه نیز طرفداران بسیاری دارد.

جهت خرید و سفارش محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان زبده این مجموعه در تماس باشید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا