خرید عمده خرما شکلات طعم دار

برای خرید عمده خرما شکلات طعم دار می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. خرما شکلات یکی از خوشمزه ترین محصولات تولید شده از خرما می باشد.

تولید خرما شکلات طعم دار

خرما شکلات در واقع نوعی شکلات می باشد که بر پایه خرما تهیه شده است. تمامی خواص بی نظیر میوه خرما را می توان در خرما شکلات یافت لذا بسیار مقوی و مغزی می باشد.
در تولید این محصول مغز بادام را جایگزین هسته خرما می نمایند و سپس روکشی از شکلات بر روی آن قرار می دهند.
طعم دهنده ها نیز برای ایجاد تنوع و توجه به ذائقه های مختلف در محتوای خرما شکلات موجود می باشد.
سپس با بسته بندی های شیک و جذاب آن را روانه بازار می کنند.

خرما مغزدار با روکش شکلات

عرضه خرما شکلات به سراسر کشور

خرما شکلات طعم دار را می توانید در ه مقدار که می توانید به صورت عمده و جزئی سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن با استفاده از باربری برای شما ارسال گردد. این محصول خوش طعم در طعم های موز، توت فرنگی، شیر، نسکافه و کاکائو تولید شده است که متناسب با سلیقه اکثریت جامعه می باشد.

خرما شکلات طعم دار

فروش عمده خرما شکلات

فروش به صورت عمده دارای تخفیفات مناسبی برای خریداران می باشد با خرید عمده این محصول می توانید با قیمت مناسبی آن را تهیه نمایید.
بسته های خرما شکلاتی در وزن های 250 گرمی و 450 گرمی تهیه و تولید شده است.

بسیاری از مکان ها عرضه کننده این محصول خرمایی می باشند. قنادی ها، فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، نمایندگی های فروش و مراکز عرضه محصولات غذایی خرما شکلات طعم دار را برای عرضه در دسترس مردم قرار می دهند.

بهترین خرما شکلاتی

 

خریداران خرما شکلات طعم دار از این مجموعه می توانند با برقراری ارتباط با کارشناس مجموعه از طریق راه های ارتباطی درج شده در خبر، مقدار سفارش خود را اعلام نمایند.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا