صادرات خرما مغزدار شکلاتی به عراق

صادرات خرما مغزدار شکلاتی به عراق و دیگر کشور های مختلف موجب شده که این محصول جهانی شود. خرما شکلاتی به علت خواص فوق العاده و خوش طعم بودن مشتریان بسیاری دارد.

صادرات خرما مغزدار شکلاتی

یکی از محصولات خرمایی خوش طعم ایرانی که مورد توجه دیگر کشور ها قرار گرفته است خرما مغزدار شکلاتی است. این محصول از جذاب ترین و پر فروش ترین محصولات خرمایی تولید شده می باشد.
خرما مغزدار شکلاتی در بسته بندی های 250 و 450 گرم عرضه می شود. بنا به سفارش مشتریان در وزن های بالا به صورت کارتنی صادرات می شود.

صادرات خرما مغزدار شکلاتی

خرما مغزدار شکلاتی طعم دار

در این سایت سعی شده که با معرفی خرما مغزدار شکلاتی به مردم خرما را به عنوان پایه ثابت مهمانی ها و پذیرایی ها قرار داد. خرما شکلاتی که بر پایه ی خرما تولید شده دارای مغز بادام نیز می باشد.
علاوه بر آن یک روکش شکلاتی اختصاصی نیز بر روی آن قرار گرفته است. طعم های خرما شکلاتی نیز بسیار عالی است.

شیر، موز، توت فرنگی، نسکافه و کاکائو از بهترین طعم دهنده های مواد خوراکی هستند که در خرما مزدار شکلاتی وجود دارند.

فروش عمده شکلات خرمایی

فروش خرما مغزدار شکلاتی با قیمت مناسب

اگر می خواهید بدانید که قیمت این محصول چه میزان می باشد باید گفت با توجه به نوع بسته بندی، طعم، مزه و خواص شگفت انگیزی که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.
معمولا ازین محصول جهت پذیرایی و مهمانی و در جلسات اداری مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا بسیار شیک و جذاب بسته بندی شده است. جایگزینی خرما شکلاتی با شکلات های رنگ دار شیمیایی کار بسیار موثر و مفیدی است.

صادرات خرما مغزدار شکلاتی معمولا به صورت عمده انجام می شود.
لذا از خریداران عمده این محصول تقاضا داریم به جهت ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرند و محصول را در کمترین زمان ممکن از باربری تحویل بگیرند.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا