عرضه حبه قند خرما عمده ویژه نوروز

عرضه حبه قند خرما عمده ویژه نوروز در این سایت آغاز شد. این محصول خرمایی خوش طعم، مناسب جهت پذیرایی در مجالس و میهمانی های شما است.

محصول خرمایی حبه قند خرما

افراد بسیاری در کشور ایران به علت عادات غذایی نا مناسب دچار بیماری های نظیر چاقی و اضافه وزن، دیابت، فشار خون و غیره هستند. طراحان و مهندسان فعال در زمینه تولید مواد غذایی مفید و سالم، بر آن شده اند محصولی را تهیه نمایند که موجب برطرف شدن این مشکلات و جلوگیری از پیشرفت این بیماری ها می شود.

حبه خرمایی

خواص حبه قند خرما

محصول حبه قند خرما دارای قند طبیعی بوده خرما بوده که هیچ اثر مخربی بر ارگان های بدن نمی گذارد. وجود ماده سرشار از مواد معدنی خرما، یعنی یک محصول مغذی استثنایی و جایگزین کننده مناسب قند و شکر.
حبه قند خرما تمامی خواص معجزه آسای خرما را در خود جای داده است. خون سازی، بهبود دهنده عملکرد سیستم گردش خون و سیستم گوارشی، بهبود دهنده تراکم اسکلت بدنی و از بین برنده سلول های سرطانی از مهم ترین خواص این محصول می باشند.

حبه قند خرما عمده

عرضه حبه قند خرما عمده

تمامی استاندارد های جهانی در رابطه با تهیه و بسته بندی یک محصول غذایی در تولید این محصول رعایت شده است. تولید طعم های بی نظیر شامل طعم هل، دارچین، زنجبیل و آلو جنگلی درخواست ها را برای خرید حبه قند خرما چند برابر می کند. خریداران با علم بر این موضوع، اقدام به خرید حبه قند خرما عمده می نمایند که موجب دریافت تخفیفات ویژه ای از این مجموعه می شود.

فروش حبه قند خرما ویژه نوروز

محصول حبه قند خرما یک محصول مناسب برای پذیرایی در مجالس و مهمانی های مختلف می باشد. به همین جهت با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، فروش ویژه حبه قند خرما در این مجموعه انجام می شود. همچنین این مجموعه آماده همکاری با فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، قنادی ها و مراکز پخش مواد غذایی می باشد.

خریداران محترم می توانند جهت سفارش این محصول، با شماره های زیر در تماس باشند.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا