عرضه خرما شکلاتی مغزدار توت فرنگی

عرضه خرما شکلاتی مغزدار با طعم توت فرنگی یکی از محصولات مورد علاقه مشتریان این محصول است. خرما شکلاتی با روکش های خوش رنگ و طعم های بی نظیر محصولی پر فروش در سراسر کشور می باشد.

تهیه خرما شکلاتی مغزدار

خرما شکلاتی را با استفاده از خرمای تازه جمع اوری شده از نخلستان های استان بوشهر فرآوری می کنند. این محصول در واقع همان خرما است که هسته آن را بیرون آورده و مغز بادام را در آن جایگزین می نمایند. سپس با روکش کاکائویی و طعم دهنده های طبیعی آن را آماده بسته بندی می کنند.

خواص خرما شکلاتی

  • افزایش شیر مادران در دوران شیر دهی
  • خون ساز و بهبود دهنده گردش خون در بدن
  • ضد پوکی استخوان و افزایش بهبود عملکرد استخوان ها
  • ضد سرطان

شرکت تولیدی خرما شکلاتی مغزدار تنگسیر

خرما شکلاتی با برند های متنوعی تولید می شود. یکی از بهترین برند های حال حاضر در بازار معاملات، تنگسیر نام دارد. محصولات خرمایی تولید شده توسط این کارخانه دارای بالا ترین کیفیت و بسته بندی کاملا استانداری می باشند.

فروش خرما شکلاتی مغزدار

عرضه خرما شکلاتی مغزدار توت فرنگی

یکی از طعم های وسوسه انگیز خرما شکلاتی طعم توت فرنگی است. روکش این خرما شکلاتی به رنگ صورتی است که نشان دهنده طعم دهنده توت فرنگی می باشد. این محصول به دلیل داشتن ظاهری جذاب می تواند توجه طیف وسیعی از افراد در رده های سنی مختلف را به خود جلب نماید.
خرما شکلاتی مغزدار در بسته بندی های 250 و 450 گرمی عرضه می شوند و یا می توانند به صورت فله ای به دست مشتریان برسند. مرکز فروش مواد غذایی، سوپر مارکت ها و فروشگاه ها می توانند با خرید عمده این محصول، آن را در معرض خرید مشتریان خود قرار دهند.

مشتریان گرامی می توانند به منظور تهیه این محصول از طریق این سایت با شمار های درج شده در خبر تماس حاصل نمایند.

پیمایش به بالا