عرضه سراسری حبه خرمایی با کیفیت

عرضه سراسری حبه خرمایی با کیفیت در این سایت آغاز شد. حبه قند خرمایی تولید شده از بهترین خرمای تازه و همچنین دارای بسته بندی شکیل و جذابی می باشد.

حبه قند خرمایی

حبه قند خرمایی محصولی جدید است که در زمره محصولات خرمایی ارائه شده است. این محصول کاملا ارگانیک بوده و هیچ گونه مواد افزودنی و نگه دارنده در آن به کار نرفته است. خرمای استفاده شده در آن بسیار مرغوب و از بهترین نخلستان های جنوب کشور تهیه شده است.

حبه قند خرما

انواع طعم های حبه قند خرما

حبه قند خرمایی شامل پنج طعم شگفت انگیز می باشد که شامل هل، دارچین، زنجبیل، آلو و ساده است. محصول به صورت بسته بندی و فله عرضه شده است.

عرضه سراسری حبه خرمایی

حبه قند خرما محصولی رژیمی می باشد به این جهت که می تواند جایگزین قند و شکر شود. افراد مبتلا به بیماری های قندی نظیر دیابت و فشار خون می توانند با ارامش خاطر این محصول را مصرف کنند. قند موجود در حبه قند خرما یک قند طبیعی بوده که مضر نمی باشد.

خواص حبه قند خرما

حبه قند خرما به سبب اینکه از خرمای طبیعی تولید شده است دارای خواص شگفت انگیز خرما نیز می باشد. از جمله خواص آن می توان به بهبود پوکی استخوان، افزایش انرژی بدن، کاهش فشار خون، لاغری، کنترل دیابت، کم خونی و غیره اشاره نمود.

عرضه عمده حبه قند خرما رژیمی

عرضه سراسری حبه خرمایی با کیفیت

حبه قند خرمایی ارائه شده توسط این سایت هم به صورت بسته بندی و هم فله ای عرضه می گردد. قیمت های ارائه شده بسیار منصفانه می باشند. با سفارش این محصول به جهت اینکه مستقیما از درب کارخانه ارسال می گردد، واسطه ها حذف می شوند، بنابراین سود آوری بالایی برای خریداران خواهد داشت.
شما می توانید برای هماهنگی جهت مشاوره، سفارش و خرید محصول و همچنین نحوه ارسال محصول با کارشناسان زبده ما در تماس باشید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا