عرضه سراسری فرآورده های خرمایی

عرضه سراسری فرآورده های خرمایی به سراسر کشور از طریق این سایت انجام می شود. محصولات خرمایی با کیفیت و خوش طعم در این مجموعه تولید و به فروش می رسند.

فرآورده های خرمایی یکی از جمله محصولاتی است که با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان مواجه شده است. این محصولات فراوری شده از خرمای تازه بسیار خوش طعم و همه پسند هستند و می توانند به عنوان میان وعده های مغذی و سالم مورد استفاده تمامی رده های سنی مختلف قرار بگیرند.

خرما حبه ای

انواع فرآورده های خرمایی

در این مجموعه دو نوع از بهترین و خوشمزه ترین محصولات تولید شده بر پایه خرما به فروش می رسد:

  • حبه قند خرما
  • خرما شکلاتی

این دو محصول به لحاظ استاندارد و کیفیت در سطح بالایی هستند و در طعم های متنوعی تولید می شوند.

حبه قند خرما

این محصول تولید شده از خمیر خرما و مقداری آرد برنج است که به صورت حبه های قند شکلی در آمده و در بسته بندی های ظرفی شکل 300 گرمی و یا به صورت فله به فروش می رسد. طرفداران این محصول می توانند حبه قند خرما را در طعم های هل، دارچین، آلو، زنجبیل و ساده خریداری نمایند.

خرید عمده حبه خرما

خرما شکلاتی

خرما شکلاتی مغزدار ترکیبی از خرمای له شده، مغز بادام تازه، روکش شکلاتی و طعم دهنده های بی نظیری می باشد. این محصول نیز از چندین طعم متنوع شیر، موز، توت فرنگی، نسکافه و کاکائو برخوردار است. طرفداران خرما شکلاتی این محصول را به دلیل دارا بودن ظاهری شیک و جذاب نیز انتخاب می نمایند.

عرضه سراسری فرآورده های خرمایی

عرضه سراسری فرآورده های خرمایی

محصولات خرمایی نام برده در این سایت با قیمت درب کارخانه به فروش می رسند. این محصولات می توانند جایگزین مناسبی برای قند و شکلات های مصنوعی و پر ضرر باشند.

خریداران محصولات خرمایی خوش طعم جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در تماس باشید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا