عرضه عمده شکلات خرمایی تنگسیر

عرضه عمده شکلات خرمایی تنگسیر با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت، در این سایت آغاز شد. شکلات خرمایی تولید شده از بهترین خرمای نخلستان های جنوب کشور می باشد.

شکلات خرمایی تنگسیر

شکلات خرمایی یکی از محصولات تولید شده از خرما می باشد. این محصول دارای یک روکش شکلاتی و مغز بادام می باشد. و از طعم های متفاوت و خوشمزه ای تهیه شده است.
برند تنگسیر یکی از برند های تولید کننده شکلات خرما است. کارخانه تنگسیر از جمله کارخانجات تولیدی محصولات با کیفیت و خوش طعم می باشد. محصولات ارائه شده شرکت تولیدی تنگسیر دارای بسته بندی های بسیار شکیل و زیبا می باشند و مناسب با هر طعم از رنگ های متنوعی در بسته بندی محصول استفاده شده است.

خرما شکلاتیعرضه عمده شکلات خرمایی

طعم شکلات خرمایی تنگسیر

خرما شکلاتی متناسب با ذائقه منتوع افراد دارای چندین طعم می باشد که شامل موارد زیر است:

  • توت فرنگی
  • شیری
  • کاکائویی
  • موزی

تنگسیر

عرضه عمده شکلات خرمایی تنگسیر

انتخاب صحیح یک محصول خوراکی و قرار دادن آن در سبد خرید خانوار، یک امر مهم تلقی می شود زیرا که باید از جهات بهداشتی، کیفیتی و تاثیرات بدنی ممکن، مورد ارزیابی قرار بگیرد. محصولات خرمایی به سبب اینکه تمامی خواص خرما را در خود دارا می باشد، می تواند تمامی فاکتور های مورد نیاز در ذهن خریدار را داشته باشد. بنابراین شکلات خرمایی از لحاظ ارزش غذایی در زمره مواد غذایی مفید قرار می گیرد.

خرمای شکلاتی

شکلات خرمایی تنگسیر به صورت بسته بندی و یا فله عرضه می شود. بسته بندی های این محصول در وزن های 250 و 400 گرمی ارائه می شود. تعداد شکلات ها در هر بسته 25 عدد است و در هر کارتن تعداد 15 بسته قرار می گیرد. ما آماده همکاری با فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت ها و مراکز فروش، پخش و تجار مواد غذایی هستیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا