فروش انواع خرما شکلاتی

انواع خرما شکلاتی در طعم های مختلف به فروش می رسد. خرما شکلاتی یک محصول تولید شده از خرما است که با روکش شکلات و مغز بادام دارای طعم و مزه ای شگفت انگیز شده است.

خرما شکلاتی چیست؟

خرما شکلاتی در واقع نوعی شکلات است که می تواند جایگزین شکلات های شیمیایی و صنعتی شود. این محصول دارای خواص خرما و مغز بادام می باشد لذا بسیار مقوی است و یک میان وعده کامل به حساب می آید.

شکلات خرمایی مغزدار

بسته بندی انواع خرما شکلاتی

به منظور عرضه در بازار و ارائه به مشتریان بسته بندی های شیک و جذابی برای خرما شکلاتی تهیه شده که با توجه به طعم شکلات رنگ های متنوعی دارند.
به طور مثال خرما شکلاتی با طعم موز در بسته بندی زرد رنگ عرضه می شود.
انواع خرما شکلاتی در وزن های 250 گرمی و 450 گرمی و یا به صورت فله خریداری می شوند.

طعم های خرما شکلاتی مغزدار

ترکیب مغز بادام، خرما، شکلات و طعم دهنده های شگفت انگیز این محصول را بسیار منحصر به فرد نموده است کافیست یک بار امتحان کنید!

طعم های خرما شکلاتی شامل طعم شیر، طعم توت فرنگی، طعم نسکافه، طعم موز و طعم کاکائو است. مشتریان با توجه به ذائقه خود هر کدام از این طعم ها را انتخاب می نمایند.

خرمای مغزدار شکلاتی

فروش محصولات خرمایی با قیمت مناسب

قیمت های قرار داده شده روی این محصولات بسیار مناسب هستند و نسبت به دیگر مکان های عرضه کننده به دلیل فروش مستقیم از درب کارخانه ارزان تر اند.
مکان های عرضه کننده خرما شکلاتی در کشور شامل:

  • فروشگاه های زنجیره ای بزرگ
  • مراکز پخش مواد غذایی
  • سوپر مارکت ها، قنادی ها و شیرینی سرا ها
  • وبسایت های اینترنتی

خریداران می توانند با شماره گیری تلفن های زیر و یا از طریق دیگر راه های ارتباطی درج شده در خبر جهت ثبت سفارشات در ارتباط باشند.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا