فروش عمده حبه قند خرمایی در تهران

فروش حبه قند خرمایی عمده در تهران آغاز شد. این محصول خوشمزه از خرمای تازه، به صورت حبه ای تهیه شده و می تواند جایگزین قند و شکر شود.

محصول خرمایی حبه قند خرما

حبه قند خرما یک محصول طبیعی و ارگانیک می باشد و هیچ گونه مواد افزودنی و نگه دارنده در آن به کار نرفته است. برای اثبات این موضوع، می توانید ظرف محصول را در صورتی که باز شده، در محیط بیرون از یخچال قرار دهید. بعد از مدتی متوجه کرم های سفید رنگ روی محصول می شوید. این نشان دهنده عدم وجود مواد نگه دارنده خواهد بود. در صورتی که ظرف حبه قند خرما را باز نکنید و پلمپ شده باشد، می توانید آن را بیرون از یخچال نگه دارید.

خواص حبه خرمایی

خواص حبه قند خرما

حبه قند خرما از خرمای تازه و مقداری آرد برنج تهیه شده است. بنابراین می تواند تمامی خواص خرما را در خود داشته باشد. افرادی که به ندرت از خرما استفاده می کنند، می توانند حبه قند خرما را جایگزین آن کنند و همچنین به جای مصرف قند، حبه خرما را در سفره خود قرار دهند. با این کار از بیماری هایی که مسبب آن، مصرف قند و شکر می باشد، جلوگیری خواهد شد. حبه قند خرما سرشار از مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. انرژی بدن را افزایش داده و قلب و کلیه ها را تقویت میکند.
یکی از شایع ترین بیماری های حال حاضر، یبوست می باشد که در واقع مادر تمامی بیماری ها است. با مصرف حبه قند خرما می توانید این بیماری و عوارض آن را بهبود ببخشید. علاوه بر این در کنترل دیابت و فشار خون نیز بسیار موثر می باشد.

حبه قند خرماحبه خرما و سلامتی

فروش حبه قند خرمایی عمده در تهران

تهران قطب تولید و فروش محصولات خرمایی می باشد. اما همان طور که می دانید به جهت خرید حضوری از محصولات در تهران، مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا بسیار آزار دهنده می باشد. به همین خاطر ما کار را برای شما راحت کرده ایم و محصول حبه قند خرمایی عمده را به صورت اینترنتی برای شما عرضه نموده ایم. کافیست با راه های ارتباطی درج شده در خبر با ما تماس حاصل نمایید و محصول را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن از درب کارخانه و بدون وجود واسطه محصول را دریافت نمایید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا