فروش سراسری حبه خرما تمریران

فروش سراسری حبه خرما تمریران آغاز شد. این سایت ارائه دهنده انواع طعم های حبه خرما با برند تمریران در بالاترین کیفیت می باشد.

شرکت تولیدی تمریران یکی از اولین شرکت های تولیدی حبه خرمایی است. این شرکت ارائه دهنده انواع طعم های بی نظیر حبه قند خرما در بسته بندی های زیبا و شکیل می باشد. این محصول هم می تواند به صورت بسته بندی ظرفی 300 گرمی باشد، هم به صورت فله در کارتن های 10 کیلویی عرضه شود.

حبه قند خرمایی

حبه خرمایی

محصول حبه قند خرما از خرمای زرد تازه و مقداری آرد برنج تهیه شده است. این ماده تمامی خواص خرما را دارا می باشد و بنابراین دارای ارزش غذایی بالایی است. از جمله خواص این محصول می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افزایش انرژی بدن
  • بهبود سلامت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان
  • ضد دیابت
  • تقویت قلب و بدن
  • ضد سرطان
  • منبع آهن و کلسیم و غیره

حبه خرما تمریران

عدم وجود مواد افزودنی

حبه قند خرمایی محصولی ارگانیک می باشد. به این معنی که به جز خرما و آرد برنج که مواد تهیه کننده این محصول هستند، هیچ ماده افزودنی دیگری در آن اضافه نشده است.
برای اثبات این مسئله می توانید ظرف حاوی محصول را در صورت باز شدن در محیطی گرم قرار دهید. پس از مدتی روی محصول کرم مشاهده خواهید کرد. این نشان دهنده عدم وجود ماده نگه دارنده در آن می باشد. بسته بندی ظرف حبه خرمایی به گونه ای است که کاملا هوا گیری شده و از فساد محصول در صورت باز نشدن جلوگیری می نماید.

حبه قند خرما فله

فروش سراسری حبه خرما تمریران

محصول حبه خرمایی تمریران به سبب کیفیت بالای محصول، قیمت مناسب و طعم های متنوع، طرفداران زیادی چه در کشور و چه در خارج از مرزها دارد. به همین علت این محصول هم به فروشگاه ها و مراکز فروش در ایران و هم در کشورهای مجاور ارسال می گردد. در صورت سفارش محصول به صورت فله، می توانید آن را با بسته بندی های مورد نظر خودتان با گرماژ مختلف به مشتری ارائه کنید.
لطفا جهت سفارش حبه خرما تمریران با ما تماس حاصل فرمایید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا