فروش شکلات خرمایی مغزدار توت فرنگی

فروش شکلات خرمایی مغزدار توت فرنگی بسیار خوب بوده است. به همین دلیل محصول شکلات خرمایی در طعم های دیگری نیز تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

شکلات خرمایی مغزدار

مغز موجود در دل محصول خرمایی شکلات خرما، همان مغز بادام می باشد. همان طور که می دانید، مغز بادام سرشار از خواص شگفت انگیزی می باشد که در کنار خرما، خاصیت چندین برابری به شکلات خرمایی می بخشد.

تولید شکلات خرمایی

اگر نگاهی اجمالی به پروسه تولید شکلات خرمایی بیندازیم، متوجه این موضوع خواهیم شد که در تهیه مواد مورد نیاز این محصول کمترین میزان ماده نگه دارنده و افزودنی وجود دارد. بنابراین یک محصول سالم و مفید و البته با رعایت بالاترین حد استاندارد و بهداشت در بسته بندی، در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

خرما شکلاتی

انواع طعم های خرمای شکلاتی

استفاده از طعم دهنده های طبیعی در این محصول، تنوع جالب توجهی به آن بخشیده است. روکش های رنگی زیبا با طعم میوه ها و مواد غذایی پر طرفدار، خرمای شکلاتی را به یک محصول جادویی مغزدار تبدیل نموده است. طعم های تهیه شده این محصول به شرح زیر می باشد:

  • شکلات خرمایی مغزدار توت فرنگی
  • شکلات خرمایی مغزدار موزی
  • شکلات خرمایی مغزدار نسکافه ای
  • شکلات خرمایی مغزدار شیری

شکلات خرمایی طعم دار

شکلات خرمایی مغزدار توت فرنگی

یکی از پر فروش ترین ها در میان طعم های بی نظیر شکلات خرمایی، طعم توت فرنگی آن می باشد. مصرف کنندگان این محصول مخصوصا کودکان، به راحتی جذب رنگ های زیبا و محرک روکش شکلات خرمایی می شوند. اما نگران این موضوع نباشید؛ زیرا بهترین جایگزین برای شکلات های تولید شده از اسانس های مضر و رنگ های خوراکی مصنوعی، شکلات خرما می باشد که سرشار انواع ویتامین ها و مواد معدنی است.

فروش شکلات خرمایی

فروش شکلات خرمایی مغزدار

فروشگاه ها، قنادی ها، سوپر مارکت ها و تمامی مراکز فروش و پخش مواد غذاییف می توانند شکلات خرمایی را از طریق این سایت سفارش دهند و آن را در معرض فروش بگذارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول، با شماره های زیر در تماس باشید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا