فروش حبه خرمایی به صورت عمده

فروش عمده حبه خرمایی را می توانید از طریق این سایت پیگیری کنید. این محصول به صورت عمده با بسته بندی یا فله به خریداران عرضه می شود.

انواع محصولات خرمایی

خرما میوه ای است با انواع خواص مختلف که می تواند کاربردهای زیادی در تولید محصولات مختلف خرمایی داشته باشد. ما در اینجا به چند محصول تهیه شده از خرما اشاره کرده ایم:

  • سرکه خرما
  • شکلات خرمایی
  • قهوه خرما
  • شیره خرما
  • ارده خرما
  • حبه قند خرما
  • پودر هسته خرما

حبه خرما بوشهر

حبه قند خرمایی

حبه قند خرمایی یکی از محصولات فرآوری شده از خرما می باشد. این محصول با توجه به شیرینی و ظاهر حبه مانند، می تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای قند و شکر، در سبد خانوار قرار بگیرد.
این محصول همچنین می تواند برای افرادی که مبتلا به چاقی هستند به عنوان محصولی رژیمی مورد استفاده قرار بگیرد. بیماران مبتلا به دیابت با توجه به اینکه از مصرف قند و شکر منع گشته اند، با جایگزین کردن حبه قند خرما از طعم شیرینی خرما لذت می برند.

حبه قند خرمایی

انواع طعم های حبه قند خرمایی

این محصول از چند طعم مختلف و خوشمزه تهیه شده است، که شامل طعم های ساده، دارچینی، نعنایی، زنجفیلی، آلو، قهوه و کنجدی می باشد. این تنوع طعم می تواند دایره وسیعی از انتخاب ها را در اختیار ذائقه های مختلف مردم قرار دهد. مثلا کسانی که تمایل به مصرف مواد ترش مزه دارند، می توانند طعم آلو را انتخاب نمایند. و یا افرادی که طبع سرد دارند از حبه خرمایی با طعم نعنا لذت می برند.

فروش عمده حبه خرمایی

فروش عمده حبه خرمایی

محصول حبه قند خرمایی کاملا ارگانیک می باشد. مواد تشکیل دهنده آن خرما و مقداری آرد برنج است و به سبب طبیعی بودن طرفداران زیادی چه در ایران و چه در خارج از کشور پیدا کرده است. شما می توانید با راه های ارتباطی مدرج در زیر جهت سفارش محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا