فروش عمده حبه قند خرما به عراق

فروش عمده حبه قند خرما به عراق به عنوان یک محصول صادراتی پر فروش، موجب سود آوری بسیار زیادی برای بازرگانان خواهد شد. این محصول به سبب ارگانیک بودن، با استقبال بی نظیری در کشور های همسایه مواجه شده است.

محصولات خرمایی در ایران

محصولات خرمایی تولید شده در ایران، به علت بالا بودن ارزش غذایی، مورد توجه اکثر مردم قرار می گیرند. این محصولات به علت دارا بودن خرما به عنوان ماده اصلی و قند طبیعی، از نظر سلامتی و بهداشت در رتبه بالایی قرار دارند. از جمله این محصولات پر فروش می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. شیره خرما
  2. ارده خرما
  3. سرکه خرما
  4. پودر هسته خرما
  5. حبه قند خرما
  6. شکلات خرما
  7. نان خرما
  8. و غیره

شیره خرماسرکه ی خرما

حبه قند خرما در ایران

از جمله محصولات خرمایی بسیار خوش طعم و مفید ارائه شده، می توانیم حبه قند خرما را نام ببریم. این محصول استثنایی از خرمای تازه و آرد برنج تهیه شده و ظاهری شبیه به قند دارد. فروشگاه های و سوپر مارکت ها و مراکز فروش مواد غذایی در ایران این محصول به طور عمده سفارش می دهند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

خرید حبه قند خرما

فروش عمده حبه قند خرما به کشور عراق

بازرگانان و ساکنان کشور عراق، علاقه بسیاری به حبه قند خرمایی ایرانی دارند. زیرا این محصول کاملا طبیعی و بدون مواد نگه دارنده بوده و برای گروه های مختلف سنی و حتی بیماران مبتلا به مرض قند و فشار خون هم کاملا بی ضرر می باشد.

فروش عمده حبه قند خرما

صادرات حبه خرما به کشور های همسایه

کشور های بسیاری در آن سوی مرز های ایران، خواهان وارد کردن حبه قند خرما می باشند. این محصول با وجود داشتن انواع طعم های خوشمزه و بی نظیر به عنوان یک ماده غذایی ماندگار در ذهن مصرف کنندگان خود می باشد.

صادرات حبه خرمایی

خرید و سفارش محصول حبه خرمایی

خریداران محترم جهت سفارش حبه قند خرما با طعم های متنوع، می توانند با شماره های زیر تماس حاصل نمایند تا از شرایط خرید و نحوه ارسال محصول مستقیما از درب کارخانه به محل مورد نظر آگاه شوند.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا