فروش عمده حبه قند خرما تمریران

فروش حبه قند خرما تمریران بصورت عمده آغاز شد. خریداران عزیز می توانند با مراجعه به این سایت و اطلاع از شرایط آن، جهت سفارش اقدام نمایند.

تمریران اولین شرکت تولید حبه قند خرما

شرکت تمریران یکی از شرکت های تولید حبه قند خرمای ساده و طعم دار است که به جرئت می توان گفت جزو برترین های تولید این محصول است. این شرکت با تولید حبه خرما های فرآوری شده از درختان خرمای با کیفیت و عرضه آن در بسته بندی های شیک و متفاوت موفق شده است که بازار تولید و فروش این محصول را در دست بگیرد.

قند خرما تمریران

میوه خرما و خواص آن

خرما یکی از میوه های پر خاصیت است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. این محصول به سبب داشتن خواص بسیار زیاد به عنوان یکی از پر فروش ترین های مراکز فروش معرفی می شود. این خواص شامل افزایش انرژی بدن، افزایش بهبود استخوان ها، کنترل فشار خون، خون ساز، درمان پوکی استخوان، درمان سو هاضمه و غیره می شود.

خرماا

خرما را می توان یک میوه بهشتی نام برد زیرا علاوه بر قسمت گوشتی از هسته آن نیز در موارد زیاد مانند تهیه نان، تهیه دمکرده هسته و همچنین غذای دام استفاده می شود.
شرکت تمریران با آگاهی از این موضوع اقدام به تولید یک محصول متفاوت به نام حبد قند خرما کرده است که به وسیله خرمای تازه و بهداشتی و مقداری آرد برنج تهیه می شود.

انواع طعم های حبه قند خرما تمریران

شرکت تمریران با تولید طعم های متفاوت از حبه قند خرما موجب تنوع آفرینی بسیاری مطابق با ذائقه مشتریان خود کرده است.
طعم های این محصول شامل موارد زیر می باشد:

  • ساده
  • دارچین
  • زنجبیل
  • آلو
  • هل

حبه قند

فروش عمده حبه قند خرما تمریران

با توجه به تقاضای بالای خرید حبه قند خرما، شرکت تمریران با بالا بردن حجم تولید خود محصول را به صورت عمده به فروش می رساند. این محصول هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی عرضه می شود. بدین منظور جهت سفارش و خرید آن می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما درتماس باشید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا