فروش عمده شکلات خرمایی تنگسیر

فروش عمده شکلات خرمایی تنگسیر در این سایت انجام می شود. این محصول استثنایی از بهترین و تازه ترین خرمای استان بوشهر تهیه شده است.

 شکلات خرمایی، محصولی متفاوت

شکلات خرمایی محصولی بی نظیر است، به این سبب که دارای میوه شگفت انگیز خرماست و تمامی خواص آن را دارا می باشد. این محصول در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در بازار با استقبال فراوانی رو به رو است. به همین سبب تقاضا برای تولید آن نیز بسیار بالاست. شکلات خرمایی می تواند جایگزین شکلات های حاوی مواد افزودنی و رنگ دار باشد و جایگاهی مناسب در تغذیه فرزندان شما پیدا کند.

شکلات خرمایی تنگسیر

تهیه شکلات خرمایی

شکلات خرمایی از خرمای کبکاب تازه، روکش شکلات و مغز بادام تهیه شده است. در واقع تمامی فاکتور های یک شکلات خوشمزه و مفید را دارا می باشد. روکش شکلات می تواند دارای طعم های متنوعی باشد تا پاسخگوی ذائقه تمامی رده های سنی باشد.

شکلات خرمایی

شکلات خرمایی با برند تنگسیر

شرکت تلاشگران تنگسیر در اواخر سال 92 کار خود را با هدف فرآوری خرما آغاز نمود. هدف اصلی این مجموعه، تولید محصول سالم، طبیعی و با کیفیت بوده و بنابراین مواد اولیه خود از جمله خرما را از بهترین و مرغوب ترین مراکز تهیه می کند.
خرمای مورد استفاده در این شرکت دارای طبعی سردتر نسبت به بقیه خرما ها است و برای افرادی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنند و طبع گرم دارند بسیار مفید می باشد. این محصول به سبب وجود خرما به عنوان شیرین کننده، برای افراد دیابتی نیز مفید است و این افراد می توانند با اطمینان خاطر از این محصول خوش طعم استفاده نمایند.

انواع شکلات خرمایی تنگسیر

انواع طعم های شکلات خرمایی تنگسیر

شکلات خرمایی تنگسیر در طعم های توت فرنگی، شیری، کاکائویی، نسکافه و موزی تولید شده است. این شکلات در بسته بندی های 250 و 400 گرمی ارائه می گردد. تعداد شکلات ها در هر بسته 25 عدد می باشد و در هر کارتن تعداد 15 بسته قرار می گیرد.

طعم های شکلات خرمایی

فروش عمده شکلات خرمایی تنگسیر

فروش شکلات خرمایی تنگسیر به صورت عمده از طریق بازار مجازی بدون  واسطه انجام می پذیرد. بنابراین از سود آوری بالایی برخوردار می باشد. خریداران عزیز می توانند از تمام نقاط کشور این محصول را سفارش داده تا از درب کارخانه به محل مورد نظر ارسال گردد.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا