فروش فله حبه قند خرمایی ساده

فروش فله حبه قند خرمایی ساده از طریق این سایت انجام می شود. حبه قند خرمایی در انواع طعم های مختلف برای ذائقه های گوناگون تهیه و تولید می شود.

حبه قند خرما را می توانید در کنار انواع دمنوش های گیاهی میل نمایید. ترکیب حبه خرما با یک دمنوش گیاهی یک ترکیب سالم و بی ضرر برای وعده های غذایی شما می باشد.

حبه قند خرمایی ساده

حبه قند خرمایی ساده و طعم دار

با توجه به تنوع طلبی غذایی افراد، محصولات غذایی با طعم های بسیاری تولید می شوند. حبه خرما با دارا بودن پنج طعم بی نظیر توانسته است توجهات بسیاری را به خود جلب نماید. البته در آینده طعم های بیشتری از حبه خرمایی در بازار عرضه خواهد شد. انواع طعم های این محصول را در زیر نام می بریم:

  1. حبه قند خرمایی ساده
  2. حبه قند خرمایی با طعم هل
  3. حبه قند خرمایی با طعم دارچین
  4. حبه قند خرمایی با طعم آلو
  5. حبه قند خرمایی با طعم نعنا

حبه خرمایی

تولید حبه قند خرمایی ارگانیک

در تهیه حبه خرما از خرمای تازه و بهداشتی و کاملا شسته شده استفاده می نمایند. بعد از خمیری کردن خرما مقداری آرد برنج به جهت ایجاد شکل حبه مانند محصول به آن اضافه می نمایند. همان طور که مشاهده می کنید هیچ گونه ماده افزودنی و نگه دارنده ای در تولید حبه خرما وجود ندارد و محصول کاملا ارگانیک می باشد.

خواص خرما

فروش فله حبه خرمایی

این محصول به دو صورت فله و بسته بندی شده تولید و به بازار خرید و فروش محصولات خرمایی ارسال شده است. خرید حبه خرمایی به صورت فله این مزیت را دارست که خریداران می توانند بسته بندی های دلخواهی با اوزان و اشکال مختلف در ظرف های متفاوتی به وجود بیاورند و آنها را به فروش برسانند. با این روش کسب و کار کوچکی راه اندازی می شود.

می توانید به منظور سفارش محصول حبه قند خرمایی، با شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل نمایید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا