فروش ویژه حبه قند خرمایی

فروش ویژه حبه قند خرمایی تولید شده در بهترین کارخانه تولید حبه قند خرمایی آغاز شده است. خریداران این محصول می توانند با مراجعه به این سایت خرید خود را به راحتی انجام دهند.

فروش ویژه حبه قند خرما

فروش ویژه حبه قند خرمایی

فروش ویژه تولید کننده حبه قند خرمایی می تواند ترغیبی برای خریداران باشد که به ما اعتماد کنند، بهترین محصول را تهیه کنند و مشتری همیشگیه این محصول باشند.
خرید حبه قند خرما به صورت عمده سود دهی بالایی برای آن دست خریدارانی دارد که می خواهند این محصول را با بسته بندی ارایه شده توسط خودشان عرضه کنند.

خریداران می توانند با سفارش این محصول از مزایای ارسال از درب کارخانه، حذف واسطه ها و کاهش هزینه ناشی از آن و همچنین افزایش سودآوری برای آنها بهره مند شوند.

خواص حبه قند خرمایی

حبه قند خرمایی باظاهری شبیه قند، نرم و کاملا ارگانیک می باشد و از بهترین رطب تولید و تهیه می شود.

این محصول دارای طعم های مختلف است و با توجه به خواص متفاوت و فراوانی که دارد بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. از جمله خواص این محصول می توان به کاهش قند خون، بهبود درد مفاصل، جلوگیری از پوکی استخوان و بسیاری خواص دیگر اشاره کرد.

خواص حبه خرما

نحوه عرضه حبه قند خرما

عرضه حبه قند خرما به دو صورت فله ای و بسته بندی انجام می شود.

محصول بسته بندی شده دارای ظرفی بسیار شکیل و مناسب می باشد. در صورت نگه داری صحیح از این محصول ماندگاریه آن به یک سال می رسد.

اما در صورت نگه داری نا صحیح از این محصول به مرور زمان موجب به وجود آمدن کرم در بسته بندی می شود که این مسئله نشان دهنده این است که حبه قند خرمایی کاملا ارگانیک بوده و هیچ گونه مواد نگه دارنده در آن یافت نمی شود.

همان طور که می دانید وجود مواد نگه دارنده با اینکه موجب عمربیشتر محصول می شود، خود نیز مضرات و بیماری های فراوانی را به همراه دارد.

خرماا

حبه قند خرمایی

 

 

 

 

جهت خرید و سفارش می توانید از راه های زیر اقدام نمایید.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا