قیمت خرید عمده حبه قند خرما

حبه قند خرما یکی از طبیعی ترین محصولاتی است که از خرما به دست می آید و می تواند یک بخش جدایی ناپذیر از سبد مصرفی خانواده ها محسوب شود. برای اطلاع از قیمت خرید عمده حبه قند خرما با کارشناسان ما دراین سایت تماس بگیرید.

شاید برای شما نیز جالب باشد که بخواهید ترکیبات به کار رفته در حبه قند خرما را بدانید. حبه قند خرما از 90درصد خرما، 10درصد آرد برنج و طعم دهنده های طبیعی تشکیل شده است. آرد برنج را به این دلیل به حبه قند خرما اضافه می کنند چون از به هم چسبیدن آن ها جلوگیری می کند.

خرید اینترنتی عمده حبه قند خرما

طعم دهنده هایی که به حبه قند خرما اضافه می شود نیز بسیار طبیعی است و افزودن آن ها به این محصول تنها به این علت است که باعث می شود هر سلیقه مطابق با ذائقه ی خود اقدام به خرید حبه قند خرما نماید و طعم به یاد ماندنی آن را هرگز فراموش نکند.

طعم دهنده های طبیعی حبه قند خرما

  • هل
  • زنجبیل
  • دارچین
  • آلو

و همچنین نوع ساده و بدون طعم این محصول هم موجود است.

فروش عمده حبه قند خرما

حبه قند طبیعی خرما هم به صورت فله ای و هم به صورت عمده  به شما عزیزان ارائه می شود؛ فقط کافی ست نوع خرید خود را مشخص نموده و بعد از آن با ما تماس بگیرید و در اسرع وقت این محصول را از ما تحویل بگیرید.

فروشگاه آنلاین حبه قند خرما

کسانی که از محصول ما استفاده کرده اند و از طعم بی نظیر آن بهره برده اند، طرفدار همیشگی این محصول شده اند و به طور کلی آن را جایگزین قند خود نموده اند. اگر شما نیز به سلامتی خود علاقه دارید حبه قند خرما را تهیه کنید و با مصرف آن هر روز یک قدم به سلامتی نزدیک شوید.

  مدير فروش: خانم عنابی

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگویی تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکی: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا