مرکز فروش حبه قند خرما طعم دار

خرما یکی از نعمت های الهی ست که خواص شگفت انگیزی در آن نهفته شده است و محصولات زیادی از آن به دست می آید که یکی از آن ها حبه قند خرما است. سایت ما مرکز فروش حبه قند خرما طعم دار در ایران است و این محصول را به تمامی نقاط ایران ارائه می نماید.

خواص شگفت انگیز خرما بر هیچ کس پوشیده نیست و هر کسی که از این میوه ی سرشار از ویتامین استفاده کرده، از موهبت ها و خواص آن بی بهره نبوده است. از این رو اقدام به تولید و فروش حبه قند خرما، که تنها یکی از محصولات ساخته شده با خرما است کرده ایم، تا این میوه ی دلپذیر همیشه در دسترس ما باشد و بتوانیم از آن استفاده کنیم.

فروش بهترین حبه قند خرما طعم دار

حبه قند خرما یکی از جایگزین های قندها مصنوعی و شکر است و می تواند همراه خوبی برای لیوان چای شما که هر روز می نوشید باشد. شما می توانید نوشیدنی های خود را با حبه قند طعم دار خرما میل کنید و انرژی و نیروی مضاعف را به جسم خود هدیه دهید.

فروشگاه اینترنتی حبه قند خرما طعم دار

حبه قند خرما تنها از مواد طبیعی تشکیل شده است و در ساخت آن هیچ گونه مواد افزودنی یا نگهدارند به کار نرفته است. دلیل این ادعا نیز بر این است که اگر این محصول را در معرض هوای آزاد، آن هم به مدت طولانی قرار دهید، خراب می شود، چون هیچ گونه ماده نگه دارنده ای در آن وجود ندارد.

موادی که حبه قند خرمایی را تشکیل داده اند عبارتند از:

  • خرما
  • آرد برنج
  • طعم دهنده طبیعی

سایت فروش حبه قند خرما طعم دار

برای این که بتوانید حبه قند خرما را بهتر نگه داری کنید و از خراب شدن آن جلوگیری به عمل آورید، بعد از باز کردن بسته، آن را در ظرف در دار نگه داری کنید. همچنین نگهداری آن در جای خشک و خنک مانند یخچال به ماندگار آن کمک بیشتری می کند.

  مدير فروش: خانم عنابي

 شماره موبايل: 09128730591

پاسخگويي تلگرام: aradsanat1@

 پست الکترونيکي: iransanat1010@gmail.com

پیمایش به بالا